Mijn gebruikslimiet is op. Hoe koop ik een rittegoed?

De éne maand is de andere niet en sommige maanden rijd je nu eenmaal meer dan de andere. Dan kan het gebeuren dat je op je gebruikslimiet botst en dat je niet meer kan reserveren.
Geen paniek! Het is heel gemakkelijk op te lossen door extra rittegoed aan te kopen. De aankoop vormt dan een voorschot op je volgende factuur. Zo kunnen reservaties weer worden toegelaten.
 
Hoe doe je dat?

Koop online rittegoed aan in de cambioApp. Klik op het cambio-logo (rechts onderaan in de menubalk) en kies "Mycambio". Log je in met gebruikersnaam en paswoord (inlog met klantnummer en pincode is niet voldoende) en klik op "rittegoed". Kies het gewenste bedrag en betaal met bancontact of visa. Je gebruikslimiet wordt direct aangevuld en je kan terug reserveren.

Of schrijf ons een bedrag naar keuze over naar ons rekeningnummer en vermeld heel duidelijk je klantnummer en het woord “rittegoed”. Onze klantendienst koppelt dit zo snel mogelijk aan je account. Hou rekening met een zekere verwerkingstijd.
 
Bots je regelmatig op je gebruikslimiet?

Dan zit je misschien niet in het juiste tarief of is het beter dat je je financieringsbijdrage verhoogt. Neem contact op met de klantendienst. Zij geven jou het beste advies.
Je kan trouwens zelf heel gemakkelijk controleren of je in het juiste tarief zit. In Mycambio heb je een luikje “tariefvergelijking’. In een paar tellen weet je wat het best past bij jouw cambio-gebruik.