Mijn gebruikslimiet is op. Hoe koop ik een rittegoed?

De éne maand is de andere niet en sommige maanden rijd je nu eenmaal meer dan de andere. Dan kan het gebeuren dat je op je gebruikslimiet botst en dat je niet meer kan reserveren.
Geen paniek! Het is heel gemakkelijk op te lossen. Je stort ons een bedrag naar wens (“rittegoed”). Wij koppelen dat bedrag aan je account. Dit bedrag vormt dan een voorschot op je volgende factuur. Zo kunnen reservaties weer worden toegelaten.
 
Hoe doe je dat?
Schrijf ons een bedrag naar keuze over naar ons rekeningnummer en vermeld heel duidelijk je klantnummer en het woord “rittegoed”. Onze klantendienst koppelt dit zo snel mogelijk aan je account.
 
Bots je regelmatig op je gebruikslimiet?
Dan zit je misschien niet in het juiste tarief of is het beter dat je je financieringsbijdrage verhoogt. Neem contact op met de klantendienst. Zij geven jou het beste advies.
Je kan trouwens zelf heel gemakkelijk controleren of je in het juiste tarief zit. In Mycambio heb je een luikje “tariefvergelijking’. In een paar tellen weet je wat het best past bij jouw cambio-gebruik.