In de cambioApp kan je de uitnodiging van je werkgever aanvaarden (of weigeren). Daarvoor heb je de uitnodigingcode nodig die je per mail hebt gekregen. Nadat je het proces hebt doorlopen heb je direct toegang tot alle cambio-wagens. Je gaat als volgt te werk:

  1. Download onze cambioApp,
  2. Klik op “overige”

  3. Kies "België" en een WAALSE stad,

  4. Klik op knop “uitnodiging aanvaarden/weigeren” en breng de uitnodigingscode uit de uitnodigingsmail in

  5. Ter controle word je een 6-cijferige verificatiecode gevraagd. Die heb je zonet per SMS hebt ontvangen

  6. Je kan kiezen om de uitnodiging te aanvaarden of te weigeren. Als je weigert, pen even de reden neer en wij brengen daarvan de juiste persoon op de hoogte. Je gegevens worden dan gewist. Maar we gaan er nu even vanuit dat je de uitnodiging aanvaardt.

  7. Vul alle ontbrekende gegevens in en maak je persoonlijke gebruikersnaam en paswoord op. Deze heb je zo dadelijk nodig om in te loggen in de cambioApp.

  8. Klik op "annuleren" en log in met je gebruikersnaam en paswoord.

  9. Je ontvangt een mail met je pincode. Die heb je nodig om je reservaties te bevestigen in de cambioApp en de cambio-wagens te openen.

  10. Bekijk onze online infosessie

  11. Reserveren maar!

FAQ

Ik gebruik de cambioApp al. Hoe aanvaard ik de uitnodiging?

Ga naar je settings in het menu onderaan (tandwiel met klantnummer) en scroll naar beneden. Kies voor "uitnodiging aanvaarden/weigeren". Breng de 6-cijferige code in die je net per SMS hebt ontvangen. Log in met je gekende gebruikersnaam en paswoord en verifieer alle gegevens. Vanaf nu kan je ook auto's reserveren op het klantnummer van je organisatie. Extra handig is dat je pincode dezelfde is voor beide accounts. Kijk goed na dat je op het juiste klantnummer reserveert. Schakel gemakkelijk om van klantnummer via de settings.

Hoe lang is de uitnodiging geldig?

De uitnodiging is 4 weken geldig. Na die 4 weken wissen we alle (persoons)gegevens. Wil je nadien alsnog registeren, dan zal je je werkgever moeten vragen om een nieuwe uitnodiging op te sturen.

Kan ik de uitnodiging weigeren?

Dat kan. Nadat je de verificatiecode hebt ingevuld, kan je de uitnodiging weigeren. Je kan de reden van weigering opgeven. Wij geven de boodschap door aan diegene die je heeft uitgenodigd.

Voor wat dient die 6-cijferige verificatiecode?

Dat is een extra beveiliging. Zo weten wij zeker dat we over het juiste gsm-nummer beschikken en dat we de juiste persoon aanspreken. Dat kan belangrijk zijn om eventuele reservatiewijzigingen door te geven. De code wordt je maar 1 keer gevraagd. De code blijft 10 minuten geldig. Je kan steeds een nieuwe code aanvragen.

Wat moet ik doen als mijn gegevens niet juist zijn?

Weiger de uitnodiging en vraag aan je werkgever om een nieuwe uitnodiging op te maken. Wij wissen de onjuiste gegevens uit ons systeem. Zijn de gegevens in het grijs? Dan neem je best contact op met de klantendienst. Zij kunnen je gegevens aanpassen of kijk onder Mycambio.

Moet ik de infosessie volgen?

Wij raden dit ten zeerste aan! Niet alleen is dit praktischer voor jou, je snapt immers helemaal hoe je onze wagens moet gebruiken, maar het vermijdt ook dat er problemen ontstaan of dat je tijd verliest.