Levensomstandigheden kunnen veranderen: als je ondervindt dat je cambio eigenlijk niet meer nodig hebt, dan hopen we in de eerste plaats dat je tevreden was over onze service. 

Hoe verloopt een stopzetting?

  • Zet je aansluiting stop via mycambio of laat ons schriftelijk of per e-mail weten dat je je abonnement wil stopzetten. Een stopzetting van een abonnement kan enkel door een hoofdgebruiker gebeuren (de persoon die het contract heeft afgesloten of dit beheert). Jouw abonnement kan je elk moment stoppen. Wanneer je dit twee weken vóór het einde van de maand doet, is de laatste dag van die maand de einddatum van jouw abonnement. Doe je dit later in de maand, dan wordt de einddatum de laatste dag van de volgende maand.
  • Uiteraard kan je tot de laatste dag van je abonnement gebruik maken van de cambio-wagens. En uiteraard ben je altijd welkom als je later opnieuw zou willen aansluiten.
  • Cambio bevestigt de stopzetting per e-mail en vermeldt hierbij ook de einddatum van het contract. Deze e-mail bevat ook nog eens alle verdere info rond de terugbetaling van de financieringsbijdrage.

De eindafrekening volgt bij de facturatie van de eerstvolgende maand. 
Als je een financieringsbijdrage hebt betaald, wordt die terugbetaald nadat alle eventueel nog openstaande bedragen vereffend zijn en nadat de eindafrekening werd opgemaakt. De financieringsbijdrage ontvang je in de maand na de eindafrekening.