Bij de aanvang van je rit controleer je je cambio altijd op schade en netheid.
Goed nieuws, want vanaf nu kan je de al gekende schade checken in de app. Daarnaast beoordeel je ook de netheid van de wagen in de app. Dat kan via de knop "Schadecontrole" in het menu.
* Met deze nieuwe functie kan je gekende schade consulteren. Het is nog niet mogelijk om nieuwe schaden te melde via de cambioApp. Dat is voor in een latere fase.
Hoe werkt het?
- Klik op de knop 'auto openen'

In het volgende venster kan je volgende zaken doen :
- de netheid van de wagen beoordelen
- reeds gekende schade consulteren
- contact opnemen met het callcenter om nieuwe schade door te bellen. .

Bij het bekijken van gekende schade :
- zie meer details door op het vergrootglas te tikken.
- je kan nieuwe schade doorbellen door de knop 'callcenter'

Bij nieuwe schade
Als je nieuwe schade opmerkt (die niet op het schadeoverzicht staat in de app, noch in de schadelijst in het boordboek) of de vorige gebruiker heeft de wagen helemaal niet proper achter gelaten, dan moet je nog steeds het callcenter bellen. Zo kan je niet verantwoordelijk worden gesteld voor schade.
-
De toekomst is digitaal en ook met cambio schakelen we geleidelijk over naar 100% app. De cambioApp heeft heel wat handige functionaliteiten. Je kan:
- een wagen reserveren
- wagens en standplaatsen opzoeken in je buurt
- de kosten van een rit berekenen
- je reservaties bekijken, aanpassen en annuleren
- de door jou gereserveerde wagen openen en sluiten
- je gereserveerde wagen vinden met behulp van Google Maps
- je (reservatie)voorkeuren instellen
- je facturen en contactgegevens bekijken
- ...
